Juoksu

Kuntojuoksijoille suunnattu workshop Lauantaina 26.9. klo 12-16 box in box kuntosalilla Hämeenlinnassa

Tervetuloa kuntojuoksijoille suunnattuun workshop päivään! Päivän aikana saat  käsityksen siitä, mikä kuntojuoksijan harjoittelussa on oleellista ja mikä ei. Päivä koostuu teoriaosuuksista ja käytännönharjoituksista. Käsiteltäviä aiheita ovat mm.:

  • Kestävyysharjoittelun osa-alueet: perus-, vauhti- ja maksimikestävyys
  • Juoksijan voimaharjoittelu: mitä ja miksi?
  • Palautuminen ja kuormituksen hallinta
  • Juoksijan ravinto

Tutkittuun tietoon ja käytännön kokemukseen nojaavan teoriaosuuden lisäksi tehdään harjoituksia jotka sisältävät:

  • juoksutekniikka ja koordinaatioharjoitteita
  • juoksijan voimaharjoittelua
  • liikkuvuus- ja hallintaharjoituksia

Hinta 39€. Varaa paikkasi täältä: https://oma.enkora.fi/makasiinitraining/reservations2/reservations/shop/4/3/-

Juoksijan oheisharjoittelu:

5 kerran kurssit viikoilla 40-44 sekä 46-50 box in box kuntosalilla. Hinta 75€/ 5 kerran kurssi.

Tule oppimaan mitä kuntojuoksijan kannattaa tehdä lenkkipolkujen ulkopuolella kehittyäkseen paremmaksi, vahvemmaksi ja vähemmän vammoille alttiiksi juoksijaksi. Sopii erinoimaisesti myös triathlonin harrastajalle. Viidellä treenikerralla saat hyvän yleiskäsityksen juoksua tukevasta voima- ja oheisharjoittelusta. 

Yhteistreenien lisäksi saat ohjeet omatoimitreeneihin sportyplanner palvelun kautta, josta löydät treeniohjeet videoituna!

Varaa paikkasi täältä: https://oma.enkora.fi/makasiinitraining/reservations2/reservations/shop/4/3/-

Juoksuharjoittelun ohjelmointi 50€/kk

Sisältää:

  • alkukartoituksen ja tavoitteen asettelun (ilmainen, ei velvoita mihinkään)
  • ohjelman kuukaudeksi kerrallaan.
  • Sisältää treenien seurannan ja yhteydenpidon sinulle sopivalla tavalla, sekä ohjelman muokkauksen tarpeen mukaan kuukauden kuluessa.
  • videoidut ohjeet voima- ja oheisharjoitteluun sportyplanner.fi:n kautta.

Yhteistreenit:

35e/kerta (ei sisällä kuntosalimaksuja)

Yhteistreeneissä voidaan tehdä juoksutekniikka-, voima- tai liikkuvuusharjoituksia ulkona tai box in box kuntosalilla Hämeenlinnassa. Tarpeen mukaan voidaan tehdä juoksu- voima- ja liikkuvuustestejä kehityskohteiden kartoittamiseen, sekä harjoittelun suunnittelua ja toteutusta helpottamaan.